From Lums to da Dehdeh

Yao man!
Nu så sitter man på brorsans rum med hans dator och skriver ett inlägg i bloggen.
Jag har fått min lap beslagtagen av mamma pga att jag är en "jvla djurplågare" enligt henne. Det räckte tydligen inte med bara djurplågare, så då får man väl vara en jvla djurplågare. Hon har gömt lappen  (She's a meeeeeaan mommii O:)

Som man kanske fattade på överskriften, så ska jag till Frida imorgon :D Vi ska ju till grönan. Jag ska åka frittfall, och typ alla andra, men jag har åkit typ allt förutom den .3.
Seeen. så ska hon hem till mig och mitt spartanska rum i W. Vi bor bara här tillfälligt, skaflytta tbx till stan snart. 15 augusti, faktiskt.

Jag tänkte ha en liten "fakta runda", om jag nu kan kalla det så. Det betyder att jag skriver massa om mig.

Namn: Daisy Eriksson
Kallas: Dessy, Lumlums, Dae
Född: 940419
Kön: TJEJ för alla som inte redan fattat det.
Gillar: Rita, sova, vara/smsa med frida, en killeeee >3< (U now who frida, u now who..)
atar/tycker mindre om: Tjafs, fjortisar mm.
Annat:
Jag är kvarts finsk och resten svensk, jag har en hund och jag är trött.

Brorsan spelade COD hela natten.

Aja, nu har ni säkert tröttnat på mig och jag har tröttnat på er. Jk. Det blir säkert mer när jag kommer hem från grönan, who knows?

Nu ska jag iaf städa lite och packa det jag behöver ha med mig till Deeeh c:

Pusspuss sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0