första dagen på sommarlovet

Ja då är det första lediga dagen på sommarlovet!♥
Mamma jobbar och blir inte lediga fören nästa vecka, vilket betyder att jag kan göra rent fönstrena åt henne och få känna lite pengar, hihih.
Inte mycket att säga, jag blogga inte igår men jag var helt slut när jag kom hem!
Det var kul att vara på avslutningen, och efter gick jag och mamma till kina resturangen! Vi går dit varje år efter avslutningen, det e en tradition jag inte vill glömma!♥

Nu ska jag gå och hämta tet sen ska jag jobba mer!



Skolavslutnings presenter från mamma!















MVG i hållare åt papper Hannes!

På Kina resturangen!

 

 

Heddå!/Frida♥


Kommentarer
Postat av: liinn

hannes var allt duktig i går han 83

2010-06-09 @ 16:41:46
URL: http://bluepie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0