Hämnd ljuva HÄMND

Hoihoihoi >8D It's D.a.e.
Nu har ju min kära söta rara sötsötsötsötsöt skrivit så många blogginlägg, så då behöver väl jag också göra det?

anywaaay. Idag, hm... vad har jag gjort idag dåe? Jag har haft BADDAG på fyrishov :D Och det bästa, förutom att umgås med vänner, var att se alla snyggingar utan tröjor, såklart. Perv som jag är (enligt mina kompisar).

Till lunch köpte en smörgås, som var asgod. ~
Pahpahpahpahpah.. Det första som hände när jag kom dit, var att jag hoppade ner i utomhus-poolen. Mina kompisar gick och solade. Så jag la huvedet på mina armar på kanten och tittade på dom. Och så blir jag dränkt.
Någon bakom mig garvar ihjäl sig och man kunde ju undra vem som ville döda mig.. ELIAS JAG SKA TA MIN HÄMND!

Okej, Sorooooo.. jag ska vakta min tunga och tänka på vad jag säger.. så att du inte kan misstolka det. Tack.

Oturligt nog kunde jag inte ta med mig mobilen in, eftersom att den inte är vatten tät. Så därför får ni, mina kära underbaringar, se en bild som jag gjort idag :DD




Puss och Kram sötingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0