hihiih vår-nej sommar känsla!♥

Hej hej alla söta!♥
HAr blivit lite sämre på att uppdatera men jag gör det nu iaf! Eftersom jag har lite halft tråkigt och sitter här alldeles ensam ;)

I alla fall. Idag var precis lika underbar som igår, det var helt underbart och vi provade gungorna som skolan fixat Enkligen liksom!
Tidigare på morgonen försökte Oliver hjälpa mig med svenskan men det gick inte alls bra, trög som man e hihi♥
Dessutom har man lärt sig vad killarna gillar för musik, Justin bieber, hetast hos dom just nu ;)

På rasten när vi gungade lekte några gung leken, när en frågar en fråga, t.ex. vad har mina byxor för färg och dom andra ska göra fart och hoppa över en viss linje för att sedan skrika svaret. skit kul lek, men hade inga skor så kunde inte vara med!♥

Här är några bilder från dagen♥

Jag till vänster, Linn till höger. och vanja i bakgrunden!

Svenska/Engelska lärare i bakgrunden och Linn, som inte vinkar till nån ;D

till vänster: Robin i 9.an till höger Oliver i 9.an en totallt smyg bild ;)



Sen har ju en tekniker varit här och  fixat vårat utomhus sol system!♥ eller vad man ska kalla det(?)
I alla fall. det e som en lampa som utstrålar värme när man sitter på balkongen, mina katter Ymer och Embla total njuter under den!♥

hihi

 

Lång lamp grej - det e den som värmer, mys pyss för katterna!

 

Kram på er alla! //Frida ♥


Kommentarer
Postat av: Oliver

GRRRRR, du var tvungen att lägga upp den ändå!! :'D

2010-06-04 @ 01:23:04
URL: http://wonkalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0