Latt huuund Frida

Ja det är väll vad man kan kalla mig...?
Jag har inte haft tid/ork att blogg mer, men jag får faktiskt ta tag i det nu.

I går var jag med Louise, Lisa och Moa på Freinet skolan Hugin och hade ett littet "musik läger" s¨klart var det ju så att andra personer var där också, vi är 14st sammanlagt!
Ja alltså på musik lägret så gör vi egen musik, inte svårt att förstå kanske. Iaf så gär vi all musik själva! Våran Lärare Jonas har hjälp mig och Louise jätte mycket med låten "U make me Wanna" så i morn ska vi lägga till detaljer sen e vi klara♥
Fast vi har kvar att sjunga "Hey Soul sister" med Moa och Lisa.... men jag vet inte om jag orkar göra det, alla ska sjunga varsin rad, liksom det blir helt konstigt... äsch vi får se i morn.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. hohoho ofc! 8D

blue monster here we come! <3

2010-06-17 @ 23:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0