Obsessed?

NU är jag helt exhalterad, igen. För att jag ska göra något roligt i sommar :D förutom att åka till spanien (viva la España) och bada i varma, sköna, mysiga havet. Jag och Frida, ska (enligt våra planer) åka till grönan! Vi har planerat det via sms och msn. Men tyvärr måste vi vänta tills slutet av juli. För jag måste jobba färdigt, sommar jobb, ni vet.

Sista tiden i 9an är underbarast. Om en vecka är det sommarlov och sen blir jag gymnasie unge

Jag vill bara säga: tack så mycket för att du mobbar mig så vackert, ELIAS!
Dränkt och härmad, är det inte det ena, så är det det andra. ne, jag tar inte illa upp.
Vi spelade lite brännboll idag, eller rättare sagt, alla andra spelade, förutom jag, Linda och Yassi i min klass :D Vi var domare. Fall det var något som hände, så var det jag som skulle skrika till alla spelare. Jag skrek ju självklart när det var byte också. Det var då det hände. Jag skrek: BYTE! sen hör jag bara en röst som på ett väldigt roligt men irriterande sätt försöker imitera mig. Sen hör jag hur han flinar när han springer förbi.


jag är inte besatt av honom... jag behövde bara en bild av honom, till bloggen..


Soraya gillar inte när jag filmar henne, eller tar kort, men nu du >8)
Det är en gamal bild, men jag var bara tvungen.


vackra underbaaara uppsala


Här är mina kära kompanjoner, längst bort är Yassi, närmast är Linda

Nu blev det ganska många bilder på mina kompisar, men ingen på meeej! Det får ni minsann vänta lite med -3-

Glopooooomp //Dae. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0