Varmt väder!♥

Hei Hei alla söta!♥
Nu sitter jag ute på balkongen och pratar med min kära mamma. jag fick sätta mig på golvet mott väggen för att jag skulle kunna se vad jag gjorde ^^
Idag blir det inte mycket att göra. Ska bara ha det skönt i solen, kanske går ut en sväng och lägger mig någonstans i gräset eller under ett träd, Leos kung träd kanske?♥
Apropå Leo, jag ska ju faktiskt upp till Umeå på Torsdag för att träffa honom!♥ Jag längtar grymt mycket, det var så länge sen jag såg honom sist hihi♥
Nu sitter jag och stör skiten ur min kompis från England, Annee♥ och stirrar på katterna som gosar i solen.
mamma har ju otroligt många blommor på våran balkong så på datorns skärm ser man små blad skuggor! nej nu måste jag stänga av innan dator dör av värme slag, aja baja att ha elektronik i solen! (speciellt om den e svart... ^^; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0